piątek, 25 lipca 2014

Było sobie morze.


Taka to już jestem, słomiany zapał to moja cecha wrodzona, staram się to zmieniać ale jak widać różnie bywa. O blogu "przypomniałam" sobie dziś jak wysyłałam CV do BOHOBOCO. I uznałam, że warto dodać kilka zdjęć z wakacji. Miejsce to samo co rok temu(Chłapowo, Władysławowo, Gdańsk) plus Monciak. Było to już dawno i do tego czasu zdążyłam się stęsknić z klimatem morskim, choć jak jestem tam kilka dni, wśród kurortów, pensjonatów i pól namiotowych, jestem tym miejscem poirytowana, ze względu na natłok ludzi. No ale popołudniowe spacery po plaży, niezdrowo opalona skóra, rozpusta dietetyczna powodują, że chce się tam wracać. 












Chce jeszcze wspomnieć odnośnie BOHOBOCO i ich rekrutacji na sprzedawce. Niby nic, ale jednak krok do spełnienia marzenia i wykonania planu na najbliższy rok. Praca w butiku takiej klasy projektantów byłaby dla mnie ogromnym zaszczytem i przyjemnością. 
Gorzej jeśli spojrzą na bloga, który jest trochę pusty i statystyki nie są wysokie. Wstyd? Nie, bo nie mam parcie na sławę, pisze dla siebie, robię zdjęcia dla siebie. Uważam tego bloga za promocje samej siebie w momencie kiedy ja chce, a nie robić tego dla czytelników. 
Jeśli chodzi o autoprezentacje to muszę koniecznie pokazać Wam zdjęcia, które zrobiłam podczas komunii bliźniaczek, może już niedługo.


Jak na razie zapraszam Was na INSTAGRAM 



2 komentarze:

  1. Mam prośbę :-)
    Możesz zagłosować w naszej Zabawie ?

    Wybierz zdjęcie, zapamiętaj nazwę i numer i zagłosuj w sondzie,
    która jest na dole wpisu.
    Zaznaczamy kropką w kwadraciki i naciśnij "głosuj " tutaj kliknij :-)...

    W następnym miesiącu kolor niebieski.
    Zapraszam do Zabawy w Kolorowe Lato.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. kocham morze! :) piękne ujęcia..
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Thank you for your comment :D If you liked my blog follow me.
xoxo Kasia