środa, 22 stycznia 2014

JustFun

Oto efekt dość spontanicznego wypadu nad Malte z Weroniką. Tutaj znajdziecie jej fanpage - uwaga warto :)
Nie jest to może jakoś bardzo błyskotliwa stylizacja, ale za to ciepłą, a to teraz podstawa. Czy wy też macie problem z utrzymaniem równowagi na chodnikach?
 Marze o lecie i o czerwcu, bo właśnie wtedy ma się odbyć Orange Warsaw Festival 2014. W tym roku co prawda droższe bilety niż lata wcześniej, ale jakie gwiazdy: Kings of Leon, Queens of the Stone Age, Snoop Dogg aka Snoop Lion, Florence and the Machine, David Guetta, Kasabian, a to jeszcze nie wszyscy. I ja i wy musimy tam być. 
Jak na razie próbuję utrzymać formę na koncert. Już prawie 2 lata nie ćwiczyłam. Jedyny sport w tym czasie to krótki wypad na narty i spacery. Dlatego właśnie postanowiłam coś ze sobą zrobić. Zaczęłam więc ćwiczyć z Mel B, (Chodakowska przereklamowana). Polecam. Ćwiczenia odbywają się w miłej atmosferze, a późnej jest się bardzo pozytywnie nastawionym do życia. Życzcie mi powodzenia bym utrzymała tą pasje to sportu :) 

 











xoxo

1 komentarz:

  1. so cool pictures! I love them all!
    you look amazing! so stylish!
    and I love your blog, too!

    Kejmy ♥.

    OdpowiedzUsuń

Thank you for your comment :D If you liked my blog follow me.
xoxo Kasia