czwartek, 2 stycznia 2014

BlueCaramel affair

Z Nowym Rokiem rozpoczynam kolejne odliczanie moich lat, ponieważ pierwszego stycznia były się moje 22 urodziny. Z tej okazji postanowiłam zrobić mały eksperyment, a mianowicie zablokować na facebooku powiadomienie znajomych o moich urodzinach. Okazało się, że "Jak facebook nie przypomni to człowiek zapomni". Nie było jak zwykle dziesiątki komunikatów o życzeniach, ale się tym nie przejęłam, a nawet ucieszyłam, ponieważ każdy kto się kontaktował ze mną w ten dzień był szczery. Z radością zamieniłam kilka zdań ze starymi dobrymi znajomymi, pośmiałam się z wiernymi przyjaciółmi, niektórzy nawet mnie zaskoczyli, że pamiętali. Dziękuję Wam bardzo.

In the New Year was my birthday.  On this occasion I decided to do a little experiment, namely the my friends on facebook don't get information on my birthday.  Found out that "How facebook does not remind, a man forgets." There was, as usual, dozens of messages of wishes, but I don't took over, because everyone who was in contact with me on this day was honest. With joy I turned a few words with old good friends, I laughed at with the faithful friends, someone even surprised me that they remembered. Thank you very much.
 
Zdjęcia Rusałka. Miejsce pełne uroku zwłaszcza kiedy zapada zmierzch o tej porze.
Coat: SH
Dress: TkMaxx
Shoes: Lasocki
Bag: PanTuNieStał










 Pani fotograf Mania. Znakomite zdjęcie z dymkiem.


xoxo

3 komentarze:

  1. I'm the last person to remember Birthdays. I never do, I don't even remember my parent's Birthdays... So I don't mind if people forget mine too :D
    Happy belated Birthday! Wishing you all the best!

    OdpowiedzUsuń
  2. tez mialam na to ochote w tym roku :P ale jednak zostawilam tak jak jest, wszystkiego najlepszego :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mega mi się podoba klimat w tych zdjęciach! Niesamowite ! ;)

    OdpowiedzUsuń

Thank you for your comment :D If you liked my blog follow me.
xoxo Kasia