piątek, 10 maja 2013

WrocLOVE

Ostatnio chyba się zapomniałam i skupiłam się na robieniu zdjęć, a nie na pozowaniu. Coraz częstszej nie oddaję nikomu mojego aparatu tylko sam bawię się w fotografa. Niestety tracę na tym, ponieważ jedyne zdjęcia na których jestem są od osób trzecich lub tak zwane "sweetfocie". 
Tak też było we Wrocławiu. Byłam tam po raz pierwszy, wiele o nim słyszałam dobrego, jak to że jest najpiękniejszym miastem w Polsce. Zapamiętam go z zapachem deszczu, wojskiem, WKS, krasnalami i pierogami. 

 Latest probably be forgot and I concentrated on taking pictures rather than posing. More and more often don't give anyone my camera alone I am a photographer. Unfortunately, I'm losing it because the only photo where I am, they are from third parties or so-called "sweetfocie".
 So it was in Wrocław. I was there the first time I've heard a lot about the good, as it is the most beautiful city in Poland. I will remember it with the scent of rain, the military, WKS, leprechauns and dumplings.






 














xoxo

13 komentarzy:

  1. wow these pictures are lovely! that looks like an amazing place
    www.marylee31.blogspot.com
    x

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam Wrocław <3 ! tego miasta chyba nie da się nie kochać :P

    OdpowiedzUsuń
  3. What a beautiful place! I wish I could see some place like that someday - love your coat and bright red scarf =)

    - Che

    style-che.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Oh my gosh, loving the fountain :)!

    OdpowiedzUsuń
  5. Nice outfit!!!Cool pics!!!!
    Would you like to follow each other?

    OdpowiedzUsuń
  6. To prawda, Wrocław jest chyba najpiękniejszym miastem w Polsce, czasami się na niego gniewam, ale nigdy nie za długo :))

    OdpowiedzUsuń
  7. thanks for commenting on my blog, followed you on blogger x

    http://gypsywardrobe.blogspot.com.au/

    OdpowiedzUsuń
  8. Hi!
    I've just found ur blog, amazing style and lovely place!
    followin u, visit mine and let me know if u like it ;)
    kisses from Spain,
    S

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam taka sprawę, nie chcę tutaj spamować, ani nic, ale obserwujesz mojego bloga przez program obserwacji google, który w przeciągu 2 tygodni ma zniknąć :< Dlatego zapraszam Cię do obserwowania mnie na bloglovin'- który ma zastąpi program google. Tu jest link: http://www.bloglovin.com/blog/3704460 BUZIAKI!! <3

    OdpowiedzUsuń

Thank you for your comment :D If you liked my blog follow me.
xoxo Kasia