niedziela, 16 września 2012

Military- Nieogarrr

Podobno w tym sezonie hitem modowym ma być kolor burgundowy i styl militarny. Jak widać dziś skupiłam się na tym drugim. Postanowiłam połączyć małą czarną sukienkę z kurtką o kolorze moro, do której zaczęłam się przyzwyczajać ze względu na coraz to zimniejszą pogodę. Ostatnio humor mam trochę szekspirowski, wiec z lenistwa założyłam czapkę, którą uwielbiam za ciepło jakim mnie obdarza :)
Jeśli chodzi o szał na punkcie koloru burgundowego (są duże spekulacje jaki to dokładnie odcień :D ) to jestem nim zmartwiona. Darze ten kolor ogromnym szacunkiem, uważam że ma w sobie tyle kobiecości, tajemniczości i szlachetności, dlatego nie powinien być tak spopularyzowany, bo może stać się tandetny.

Apparently, this season will be a hit burgundy color and style of the military. As can be seen now focused on the second. I decided to combine a little black dress with a camo-colored jacket, which I began to get used to because of the ever colder weather. Last humor I have some Shakespeare, so I wore a hat out of laziness that I love the warmth which gives me :) If it comes to the point of frenzy burgundy color I'm worried about him. I think it has so much femininity, mystery and nobility, so it should not be so popular, because it can become tacky.



Jacket: Atmospher
Dress: Atmospher
Cap: From dad
Bag: SH
Bracelet: KappAhl 












xoxo

83 komentarze:

  1. wow, super set! bardzo in. czapka genialna i kieca i kurtka

    obserwuję
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  2. stoisz na kladce przed plaza!!! ;D
    ja nie moge sie przekonac do trendu militarnego, aczkowliek odcien zieleni sam dosc mi sie podoba, fajny pomysl z czapka <3

    xoxolook.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Cool outfit :)
    Like your bag!

    xx

    OdpowiedzUsuń
  4. przyznam szczerze, że to nie jest mój styl ale Ty wyglądasz świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  5. poszukuje takiej parki<3 sliczna jest :)
    dodaje i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. zapraszam :) http://www.facebook.com/pages/Lifes-too-short-to-wear-boring-clothes/409225845777563

    OdpowiedzUsuń
  7. Podobają mi się Twoje butki. Uwielbiam wszystko co brązowe :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Wyglądasz jak profesjonalna modelka! Piękna stylizacja i świetne zdjęcia :)


    PS. Jak miło zobaczyć blogerkę o tych samych zainteresowaniach z tego samego miasta!

    PPS. Dodaję do obserwowanych :)

    Pozdrawiam cieplo,
    C.

    OdpowiedzUsuń
  9. wyglądasz świetnie, motyw militarny strasznie mi się podoba ; )
    http://www.inkaastyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. love this look and also pour blog! It's so nice!!! I follow you!
    Pass to my blog and if it likes you follow me too, I will be so glad :D
    kisses
    http://francescagiusti.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Podoba mi się połączenie militarnej kurtki z małą czarną. Masz bardzo ciekawe rysy twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Adore the las moving pictures :)

    Gladly follow back :)

    Liked your FB too. Feel free to like mine :)

    Kisses,

    Nicoleta

    www.nicoleta.me

    REINVENT YOURSELF

    OdpowiedzUsuń
  13. I love your chelsear boots!! I want them =D
    Thank you so much for following! =) I´m following you too!

    OdpowiedzUsuń
  14. jaki fajny gif !:) świetna kurtka !

    OdpowiedzUsuń
  15. genialny zestaw bardzo bardzo rafiony pomysł z ta czapka:)czasem lenistwo popłaca hehehe

    OdpowiedzUsuń
  16. Nice pics honey! I follow you either, muak! Maira

    www.myselffashionshow.com

    OdpowiedzUsuń
  17. interesujace polaczenie kobiecej sukienki z militarną kurtką. nie przypuszczałam, że moze z tego wyjsc taki fajny efekt. podoba mi sie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Amazing!!
    Would you like to follow each other?! :)

    http://estilohedonico.blogspot.pt/

    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajny outfit!! Dziekujemy za miły komentarz:)
    Rówineż obserwujemy!

    dziewczyny z VOGUELE

    OdpowiedzUsuń
  20. You look gorgeous!Great pics.Kisses!

    OdpowiedzUsuń
  21. Hi Love,

    Beautiful post and look! Very fresh and with style!

    Thank you for your so sweet comment :)

    Have a wonderful weekend!

    Kisses,

    www.nicoleta.me

    OdpowiedzUsuń
  22. Such fantastic pictures !
    Following you,please follow back to keep in touch through comments!

    Snoozer Loser Terrarium print scarf giveaway!!

    OdpowiedzUsuń
  23. świetna stylizacja! szaleję za tą sukienką :))

    OdpowiedzUsuń
  24. o, fajny zestaw (; w ogóle łaaaadne masz nogi ;P

    OdpowiedzUsuń
  25. ale super! bardzo mi się ten zestaw podoba!

    OdpowiedzUsuń
  26. you look so cool. loving the last photo.

    OdpowiedzUsuń
  27. bardzo ciekawe połączenie!
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  28. sukienka wygląda obiecująco, stylizacja na plus:)

    OdpowiedzUsuń
  29. nice outfit :) your dress fits you perfectly dear! :) <3

    OdpowiedzUsuń
  30. zajebiste zdjecia!


    u mnie do wygrania dowolony ciuch z kolekcji, zapraszam: http://madame-chocolate.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Swietny look i zdjecia! :-)))

    Mam takie same odczucia, jesli chodzi o burgund :-( moze stac sie kolejna mieta :-(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Porównanie z miętą jest trafne

      Usuń
  32. rewelacyjna jest ta kurteczka ! zresztą cały look bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  33. pierwszy raz tutaj ale już Cię uwielbiam

    OdpowiedzUsuń
  34. Rewelacyjnie wyglądasz! Świetna kurtka!! :) pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Nice outfit.^^
    Maybe follow each other???
    My Blog

    OdpowiedzUsuń
  36. Świetnie wyglądasz! :)

    http://fashion-whoknow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Thanks,for the follow.
    Follow you back on gfc.;-)

    OdpowiedzUsuń
  38. Lovely post!!! would you like to follow each other?
    Besos, desde España, Marcela♥

    OdpowiedzUsuń

Thank you for your comment :D If you liked my blog follow me.
xoxo Kasia