niedziela, 2 września 2012

Dillon - Thirteen Thirtyfive

Długo zastanawiałam się nad tytułem tego posta, ponieważ zdjęcia nie należą do najbardziej aktualnych (ale z tych wakacji :D ) i nie mam też zbyt dużo trosk i zmartwień, o których już wspominałam. Dlatego tytułem posta jest piosenka, którą znajdziecie poniżej. Właśnie przeglądałam Youtube, który uważam za uzależniający, ponieważ szukając można znaleźć bardzo zdolnych ludzi, wiele linków dodałam na Twitter. Tutaj proponuje Wam Dillon, moim zdaniem zdolną artystkę. Tworzy muzykę, która jest zaskakująca, a jej głos powoduje miłą atmosferę. Co o niej sądzicie?
Zdjęcia umieszczone poniżej są zrobione podczas krótkiego wypadu do mojej Babci. Dawniej spędzałam tam część wakacji i mam z tego miejsca wspaniałe wspomnienia. Dziś już tam bywam rzadziej, trochę zmieniła się atmosfera tego miejsca, albo to ja tego wcześniej nie zauważałam.
Na zdjęciach mam 100% letni strój, szoty, rozpięta białą koszula spod której  pojawiał się strój kąpielowy, który uważam jest dobrze mieć podczas ciepłych dni na sobie, ponieważ nigdy nie wiadomo co może się zdarzyć :D
Szanownej młodzieży życzę szczęścia w szkole. :)

I long wondered about the title of this post, because the photos do not belong to the most current (but with the holidays: D) Post is the title song, which you can find below. I looked through YouTube, which I think is addictive, because searching can find very talented people, I added a lot of links to TwitterProposes to you Dillon, in my opinion capable artist. What do you think about it?
 Photos below are taken during a short trip to my Grandmother. In the past, I spent part of the holiday there and I have the great memories of this place. Today I visit there less often, a little changed the atmosphere of the place, or I did not notice it before
In the pictures I have a 100% summer outfit, shorts, white shirt from beneath a swimsuit appeared in. Swimsuit is perfect in warm weather because they don't know what will happen. :D



Shirt: Marks&Spencer
Shorts: SH
Bag: SH
Glasses: H&M
Swimsuit: Vintage




29 komentarzy:

  1. The most stunning hair cut!! Love the delicate white blouse!

    -Lauren
    adorn la femme
    http://adornlafemme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Your hair looks great in these pictures.

    http://www.glamkittenslitterbox.com/
    Twitter: @GlamKitten88

    OdpowiedzUsuń
  3. Nice outfit!

    http://initialed.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. rewelacyjna koszula! ;)
    http://mademoiselle-brigitte.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. troski maja to do siebie ze predzej czy pozniej staja sie przeterminowane i umieraja smiercia naturalna ;)

    uwielbiam polaczenia jeansow i białej koszuli, to zawsze musi wyjsc swietnie

    obserwuje z przyjemnoscia i dlatego ze obie jestesmy z poznania :D

    xoxolook.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. masz racje :)
      dzięki za odwiedziny :D

      xoxo

      Usuń
  6. you have a lovely blog...if you want we can follow each other!!!!!!! http://comeduegoccedacqua.blogspot.it
    /


    fluo giveaway on our blog
    http://comeduegoccedacqua.blogspot.it/2012/08/fluo-giveaway.html

    OdpowiedzUsuń
  7. I totally adored this post. The look u have uploaded is so cool!!
    Thanks so much for visiting my blog. Hope to see you again.
    Best Regards
    Miss Margaret Cruzemark
    http://margaretcruzemark.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. jakie ty masz piękne nogi !!<3

    OdpowiedzUsuń
  9. great look:) love the shorts! would you like to follow each other on GFC and bloglovin? let me know:)

    Leonor
    thesparklinglemon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne spodenki, bardzo ciekawa jest ich długość.
    ***
    www.zapalov.blogspot.com - blog o moim projektowaniu mody

    OdpowiedzUsuń
  11. Nice outfit.




    http://style-chameleon.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Like your style! =) The shorts are cute!

    OdpowiedzUsuń

Thank you for your comment :D If you liked my blog follow me.
xoxo Kasia