sobota, 25 sierpnia 2012

Young generation

Na początku poskarżę się wam na serwis Sony. Mój aparat miał problemy z lampą błyskową, którą trzeba wymienić, koszt tej usługi jest dużo za duży. Ale nie będę tutaj mówić o pieniądzach, bo przecież wiemy wszyscy, że żyjemy w czasach konsumpcjonizmu, kiedy to prawie każdy chce dostać jak najwięcej. Dlatego właśnie uwielbiam artystów i ludzi, którzy potrafią się cieszyć z życia, podróżować stopem, spać na plaży i tańczyć do świtu :) To by było cudowne życie - ktoś chętny??? :D
Oj, chyba trochę wybiegłam poza temat. Tytuł posta jest "Young generation", czyli młodzi, zdolni i odważni. Dziś postanowiłam poczytać trochę więcej o ludziach przedstawionych w  "Talent Show" i "Marszandzi Mody" w sierpniowym InStyle. Cieszę się, że niektórych z nich miałam przyjemność poznać.
Na strony takie jak: SHWRM.PL Michała Judy i Jasika Stasz, CLOUDMINE.PL Marianny Grzywaczewskiej i TESKOBLOGSTORE.COM Judyty Wajszczak już dawno zaglądam i Was zachęcam :) Za to podczas Ściegów Ręcznych miałam okazje uczestniczyć. 
Zapraszam także na jutrzejsze Targowisko (P)różności w Strefie Kultywator w Poznaniu (będzie relacja).

 At the beginning I complain to you Sony for repairs. Cost of the service is way too big. But I will not talk about money, because we know that we live in an era of consumerism and almost everyone wants to get as much. That's why I love artists and people enjoying life, sleep on the beach and they dance until dawn. That would be a wonderful life - someone willing??? :D
 I think I ran a little off topic. Post title is "Young Generation", that is young, talented and brave. Recently I read a little more about the Polish young designers. They can be found at SHWRM.PL Michała Judy i Jasika Stasz, CLOUDMINE.PL Marianny Grzywaczewskiej i TESKOBLOGSTORE.COM Judyty Wajszczak.

A oto kilka projektów, które mi spodobały się najbardziej / Here are a few projects that I liked the most:

MASSADA - Katarzyna Łupińska, o takich jak tu, marze/ about such as here, dream.


U CLOTHING - Rafał Antos, znakomite parki na jesień/ great jacket for fall.


 DOMI GRZYBEK - piękny print/  beautiful print.


KOWALSKI - Rafał Kowalski, elegancka kanciastość/ elegant angularity.


Aga Paul - nowocześnie, a klasycznie/ modern and classic.


UEG - Michał Łojewski, wykorzystanie tyveku/ use tyvek.


Jakub Pieczarkowski - miksy tkanin/ mixes fabrics.


DREAM NATION - Luiza Jacob, ekologia i printy/ ecology and prints.


 Na koniec zapraszam na mój fanpage, gdzie znajdziecie rzeczy przerobione przeze mnie :) 
At the end I invite you to my fanpage, where you can find things that I converted :) 

xoxo

27 komentarzy:

  1. fantastyczna różowa sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hi dear :) love this post hun!what do you think of following each other on GFC? let me know
    Keep in touch

    http://thefrench-fries.blogspot.pt/

    xx

    P.S:JOIN MY INTERNATIONAL GIVEAWAY

    OdpowiedzUsuń
  3. now follow you as well :)
    keep in touch

    http://thefrench-fries.blogspot.pt

    xx

    P.S:JOIN MY INTERNATIONAL GIVEAWAY

    OdpowiedzUsuń
  4. Such gorgeous inspiration pictures!
    I'm Your New Follower,Hoping That you Will FOLLOW me too.
    I'll wait you on my blog dear.Have a Nice Day ♥

    Blow A Rainbow

    OdpowiedzUsuń
  5. The pink dress and the sunglasses are awesome!
    Wonderful blog!

    If you want, check out my blog:
    http://thescentofglamour.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Wpadłam tutaj przez przypadek. Masz bardzo fajnego bloga. Jest w 100% twórczy, mnie inspiruje.
    Jestem projektantką mody i zapraszam cię na bloga o mojej pasji projektowania ciuszków, będzie mi bardzo miło.
    http://zapalov.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Kochana! Giveaway ze sklepem Romantica na moim blogu - do wygrania piękne bransoletki, zapraszam do wzięcia udziału :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Muszę zajrzeć na te strony :)

    http://www.olastory.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. fajne inspiracje,okulary super!
    Zapraszam do mnie na nowy post :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne inspiracje! Będę zaglądać! Zapraszam do mnie może poobserwujemy się ?
    http://amazing-beauty-case.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. super inspiracje ;) poza tym prowadzisz bardzo dobrego bloga. mimo, że jestem tu pierwszy raz - bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń

Thank you for your comment :D If you liked my blog follow me.
xoxo Kasia