sobota, 18 sierpnia 2012

Popołudnia bezkarnie cytryniowe

Na świecie jest zbyt dużo morderców marzeń. A ja potrzebuje ludzi, którzy będą popychać mnie do przodu i ciągnąć w górę. Ostatnio ponownie powtarzam "life is brutal". Smutny zwrot, ale czyni mnie silniejszą i odważniejszą. :) Mam 20 lat i jak wspomina przeszłość widzę jak się zmieniłam, znam wady i zalety, jestem czasem dziwna, nieogarnięta lub ekscentryczna, ale lubię się taką jaka jestem i wiem czego chce, potrzebuje tylko waszej pomocy kreatywni ludzie, bo człowiek potrzebuje człowieka :)
To była mała refleksja, teraz o stylizacji. Postanowiłam do końca życia wybierać spodnie typu rurki, uwielbiam je :) Tutaj dodałam do nich białą bluzkę i efekt był znakomity. Lubię ten wzrok ludzi jak idę ulicą.
Zachęcam do wysłuchania piosenki "Popołudnia bezkarnie bytrynowe" Coma 


The world is too much killers of dreams. And I need people who will push me forward and pull up. Last often I say "life is brutal". Sad phrase, but it makes me stronger and brave. :) I am 20 years old and recalls the past I can see how I have changed, I know my pros and cons, I'm sometimes strange or eccentric, but I like who I am. I know what he wants, only needs your help (creative people), because man needs a man :)
 It was a little reflection, now the styling. I decided on a jeggings, I love them. Here I added to them, a white blouse and the result was excellent. I like how people look at me as I walk down the street :)
I encourage you to listen to songs: "Popołudnia bezkarnie bytrynowe" Coma 


 Blouse: Marks & Spencer
Jeggings: SH
 Necklace: DIY
Shoes: CCC

Jestem niefotogeniczna! :D 
I'm unphotogenic! :D





xoxo

44 komentarze:

  1. Great blouse and shoes :) Thank you for the sweet post comment :)

    OdpowiedzUsuń
  2. loved the second picture! It was my fave!
    Come by soon <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Great Post. I follow your Blog now.
    Please follow me.
    A.

    dramaticmode.blogspot.it

    OdpowiedzUsuń
  4. te zdjęcia mają ciekawy klimat! :)

    http://ania1991.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Great photo shoot dear and completely agree. Life is not only brutal but is a sadist -_- We all need inspirations from time to time :)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny tekst,ktory daje do myslenia , do tego fajna stylizacja :prosta ,ale ciekawa.
    http://reduxconstruction.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. dziękuję :) po sesji już ją troszkę skróciłam bo była lekko przegięta :D 2 fota wymiata ! rewelacyjnie wyglądasz <3

    OdpowiedzUsuń
  8. fajny set :) Super w tym wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  9. święte słowa :) śliczne te spodnie i bardzo ciekawe zdjęcia ;) zapraszam do siebie :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Great pics!! Love the vcombination of white and the jeans..
    LOve,
    AngelaSquared

    OdpowiedzUsuń
  11. Lovely pics & very cute blog!
    I`m a new follower now.
    And I will be SOO happy, if you follow my blog:-)
    Tatiana
    http://www.bonnie23blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne zdjęcia ^^
    Obserwujemy? Ja obserwuję jako Ania
    http://annie-and-wonderland.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Very nice photos, I like your blog! Do you want to follow each other? :-))

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudowne zdjęcia i świetna stylizacja ;*

    OdpowiedzUsuń
  15. przed ostatnie zdjęcie jest boskie.

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. przepis na naszyjnik poproszę:)

    OdpowiedzUsuń

Thank you for your comment :D If you liked my blog follow me.
xoxo Kasia