czwartek, 12 lipca 2012

Bałtyk 2012

Właśnie skończyły mi się krótkie wakacje, podczas których wybrałam się z rodzicami nad morze.
Mam nadziej, że uda mi się w sierpniu pojechać jeszcze raz.
Pogoda była różna. Szkoda tylko, że nie było rówieśników, ale i tak odpoczęłam.

I just finished a short vacation, during which I went with my parents over the sea.
  I hope that I can go in August again.
 The weather was varied. It is a pity that there were no peers, but they rest.


























XOXO

34 komentarze:

  1. thanks for visitng my blog and leaving a comment! love ur blog and outfits!

    xx
    Diana
    http://double-ganger.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ustka;p swietne zdjecia! zazdroszcze wypadu :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne fotki, ja też już po wakacjach:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mniej my nadzieje, że jeszcze będzie okazje gdzieś pojechać :)

      Usuń
  4. Również dodaję do obserwowanych i max zazdroszczę wyjazdu :( ja ciągle siedzę w domu :(

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczna sukienka z czwartego zdjęcia :) i ogólnie ciekawe zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  6. Love your haaair ^_^ And the flower patterned dress is perfect on you!

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo pozytywne zdjęcia :) Podobają mi się Twoje sukienki ;) dodaję :)

    OdpowiedzUsuń
  8. lovely photos

    http://sazistopsecret.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. fajne zdjęcia i sukienka;)
    dzięki za odwiedzinki:)
    Pozdrawiam serdecznie
    Monika:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Łiii Ustronie <3
    Zdjecia cudowne jak zawsze :*

    OdpowiedzUsuń
  11. This is quite a heartbreaking post. Thanks so so much for the lovely comment on my blog. Sorry for not replying fast. It was such a busy period!!
    Best Regards
    Miss Margaret Cruzemark
    http://margaretcruzemark.blogspot.gr/

    OdpowiedzUsuń
  12. świetny wakacyjny mix zdjęć ...bardzo podoba mi się Twoja pasiasta maxi ...genialny krój i kolory <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Looks nice.
    It is nice to meet you! I will keep watching it in future,

    one more thing,If you have a minute, please check out my blog and follow me if you liked it. I'll appreciate it so much! Thanks!

    Blow a Rainbow

    Mwaks!

    ~priscilla ~

    OdpowiedzUsuń
  14. Lovely photos, dear!
    It will be an honor for me if you can visit my blog, too:
    www.urban-catwalk.blogspot.com
    Hope to hear from you soon and it will be a pleasure if you can join my readers! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. fajne zdjęcia ;) masz ochotę poobserwować?

    OdpowiedzUsuń
  16. zazdroszczę urlopu nad morzem :) ależ bym pojechała ! obserwuję i pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  17. cute dress#1....
    http://sepatuholig.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne, pozytywne zdjęcia. I duży + za sukienkę!

    OdpowiedzUsuń
  19. The island looks stunning & I love your dresses!
    Would love you to check out my latest post :)
    Happy Monday Hun xoxo
    http://www.intotheblonde.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Great pictures!

    Huge hugs Gittemary.blogspot.com

    Please like my fb at Facebook.com/thepictureofmary

    And check out my Youtube channel!
    Youtube.com/gittemary

    OdpowiedzUsuń
  21. przepiękne zdjęcia! A na dodatek cudowne sukienki, ta maxi z H&Mu mi się długo marzyła ;d




    zapraszam częściej, będzie mi przemiło ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. it´s great to see your nices ideas!

    OdpowiedzUsuń

Thank you for your comment :D If you liked my blog follow me.
xoxo Kasia