niedziela, 1 lipca 2012

KBwear-DIY

Przez kilka dni zajmowałam sie przerabianiem starych ubrań. Dostałam 5 pary spodni od Agi, niektóre wybieliłam, inne zwężałam i skracałam. Oto wyniki. :)  Mam nadzieje,że znajdę okazje by zrobić kilka zdjęć w nowych stylizacjach DIY., ponieważ zmieniłam wygląd kilku t-shirtom. :D
Wakacje, jakieś plany??? Niestety trzeba pracować, okrutny czas dorosłości :/ Ale na pewno znajdę czas dla moich zainteresowań i wyjazdów. :)

For several days, dealt with renewal of old clothes. I got five pairs of pants from Agi, some bleach, others narrowed and shortened. Here are the results. :) I hope that I will find occasions to take some pictures of the new styling DIY., Because I changed the appearance of a few t-shirts. :D
 Holidays, any plans? Unfortunately I have to work, cruel time of adulthood :/  But for sure I'll find time for my interests and travels :) 



 



xoxo

32 komentarze:

  1. Love them :)

    A lot of kisses,
    http://zapatodetacon.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  2. Zarąbiste te spodnie:) aż sie zakochałam <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, you did an awesome job! Don't have any plans for this summer, as usual, whatever comes is good :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne przeróbki. ;) Sama robiłam coś podobnego ostatnio. Najpiękniejsze w tym poście są twoje chudziutkie nogi.
    Pojawił się u mnie nowy post i jednocześnie na blogu zaszło wiele zmian. Do tego możesz odpowiedzieć - jeśli zorganizuję rozdanie, co chciałabyś dostać?
    http://stylemadd.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :) oj tam... moje nóżki, takie tam 2 patyczki :D

      Usuń
  5. pierwsze spodnie godne pozazdroszczenia. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje :D jestem z nich mega dumna :D

      Usuń
  6. wszystkie są rewelacyjne !

    zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. hey i just found your blog and i like it,feel free to check out my blog and if you like it,then lets follow each other through GFC or Bloglovin,i will totally follow you back if you do....keep in touch

    http://www.sazistopsecret.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. i loved what you did!! very nice!!


    www.trendinginfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Każda wersja jest świetna, uwolniłaś fantazje i swoją twórczość. Zawsze zapraszam do siebie
    BLOG O PROJEKTOWANIU MODY itp... http://www.zapalov.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje bardzo :) zgadza się uwolniłam, ale ma chyba jeszcze troche fantazji i mam nadziej że uda mi się zrobić jeszcze kilka zdjęć :D

      Usuń
  10. Pierwsze, drugie i trzecie są MEGA!!! genialnie Ci wyszły!

    OdpowiedzUsuń
  11. Właśnie takie DIY chcę zrobić! ;)
    Zapraszam do mnie na nowy post! ;)
    Może obserwujemy by być w stałym kontakcie?

    OdpowiedzUsuń
  12. kochana powiedz mi czym odbarwialas spodnie ?

    OdpowiedzUsuń
  13. Thanks you so much for your latest comment on my blog dear!
    It made me so happy!

    cool DIY's, i love them!

    Huge hugs and have a great day Gittemary.blogspot.com
    Facebook.com/thepictureofmary
    Youtube.com/user/gittemary

    OdpowiedzUsuń
  14. świetny blog, bardzo mi się podoba :) Poobserwujemy się?

    OdpowiedzUsuń
  15. wszystkie są rewelacyjne!
    pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń

Thank you for your comment :D If you liked my blog follow me.
xoxo Kasia