poniedziałek, 11 czerwca 2012

Euro2012-Green-Red Poznań

10 czerwca Poznań opanowały dwa kolory Zielony(Irlandia) i Czerwony(Chorwacja). 
Z okazji Euro 2012 przybyła do miasta bardzo dużo turystów, a w szczególności kibiców. Postanowiłam poczuć tą atmosferę na Strefie Kibica. 
Miałam pewne problemy z wejściem, przez to, że ktoś uznał mój aparat za zbyt profesjonalny(a ja przecież nie wzięłam dodatkowego obiektywu), ale jakoś udało mi się wejść :)
Wynik meczu 1:3 dla Chorwacji, ale również Irlandczycy wygrali pod względem dobrej atmosfery.
Zapraszam na kolejne mecze oraz koncerty.

10 June Poznan mastered two colors Green (Ireland) and Red (Croatia).
 On the occasion of Euro 2012 came to town a lot of tourists, especially the football fans.I decided to feel the atmosphere in the Fan Zone.
 I had some problems with the entrance, by the fact that someone took my camera to be too professional,but somehow I managed to enter.
 Match Result 1:3 for Croatia, but also in terms of the Irish won a good atmosphere.
 I invite you to the next matches and concerts.
Shirt: H&M
Shorts: SH
Bag: SH
Shoes:  Deichmann
Sunglasses: H&M






 Polish oscypki


 Croatians together with the Irish





Good luck in Euro 2012  XOXO

24 komentarze:

  1. -_- I hate when they take my camera! What do they think I'm gonna do with it, steal their jobs? Well if they suck so bad that there is a possibility of me stealing their jobs, they better get the fuck another job! Psh..
    Lovely, simple, chick outfit :P And the sunnies are great!

    OdpowiedzUsuń
  2. the outfit is so nice :) Hope you had a great time!

    ines

    OdpowiedzUsuń
  3. Popieram kreatywnych. Bardzo fajny blog. Jak chciałbyś obejrzeć coś o modzie zapraszam do mnie
    BLOG O PROJEKTOWANIU itp... http://zapalov.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. to Euro mnie przytłacza. Ale wyglądałaś bardzo ładnie <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. :) Mi się Euro bardzo podoba, energia i pozytywna atmosfera ludzi :) Uznaje to za świetną okazje na poznanie nowych ludzi. :D

      Usuń
  5. hello dear,
    great blog
    want to follow each other?

    :)

    http://kleiderhauli.blogspot.de

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow, I love your blog! You're beautiful :) I love the top of the previous post, I usually wear^^ I follow you, kisses.
    pd: I wait you on my blog!<3

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawa notka! ;) Bardzo ładnie wyglądałaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. looking very sweet :)

    natalie
    http://lucyandtherunaways.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Looks like you had fun !
    So cute ;)
    xx

    OdpowiedzUsuń
  10. Thanks for following! Following you back xo

    OdpowiedzUsuń
  11. Niezła atmosfera ;) Fajnie wyglądałaś :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Dzięki, że odwiedziłaś mój blog. ;) Ja obserwuję twój.

    Na moim blogu pojawiła się nowa stylizacja. Mam nadzieję, że wpadniesz i rzucisz na nią okem.
    stylemadd.blogspot.com

    Pozdrawiam, Maddelein.

    OdpowiedzUsuń
  13. Great pictures! Your outfit is gorgoeus!! I fall in love with your floral blouse!! I love everything with floral pattern! The last pitcure is my favourit! thumbs up!

    Hope you visit me on my blog
    fashionobsession-mieni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. musiało być super:) bardzo fajnie wyglądałaś:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Love your floral top! It looks like you go to a lot of fun events!! And thanks so much for the comment on my blog! Would you like to follow each other?
    :)
    Allison
    afashionfiles.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Very inspiring post. Your choices are always so stylish and refined!!!!
    Best Regards
    Miss Margaret Cruzemark
    http://margaretcruzemark.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Thank you for your comment :D If you liked my blog follow me.
xoxo Kasia