środa, 16 maja 2012

Pepsi, Ford, Dreams

Cieszę się, że moje marzenia się spełniają. Szkoda tylko,  że to nie ja jestem ich bohaterką .
Nareszcie obejrzałam film "Samotny mężczyzna" Tom Ford. Jestem tym filmem zachwycona. Nasycenie kolorów, muzyka, aktorzy, wszystko znakomite i nadawało nastrój.  :)
 Kolejną miłą niespodzianką było znalezienie Pepsi w szklanej butelce.:D  Marzyłam o niej od kilku  tygodni.
Przepraszam, że zawodzę :)

I am happy that my dreams come be true. My only regret is that I am not the heroine
Finally, I watched the movie "Single Man" Tom Ford. It is excellent. Colour, music, actors, and all gave excellent mood. :)
Another surprise was to find a Pepsi in a glass bottle. :D I dreamed about it for several weeks.






T-shirt: Mango
Leggins: Stradivarius

34 komentarze:

  1. a moment of this very positive, the red shorts is great, kisses ana

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne zdjęcia:D mmmm Pepsi też bym się napiła:D

    OdpowiedzUsuń
  3. jakie cudowne skórzane spodnie <3
    zapraszam do mnie na nowy post :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Foto mega. Najwazniejsze ze pepsi znalazłas

    OdpowiedzUsuń
  5. Hello! I just came across your wonderful blog and was wondering if we could follow each other on Blogger (via GFC) and Twitter? Take care. :)

    Kristina (pink-sequins@blogspot.com)

    OdpowiedzUsuń
  6. Hahaha, yup those bottled, vintagy beverages are cute :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajne te spodnie.:-) narobilas mi ochoty na pepsi.:-)

    OdpowiedzUsuń
  8. bravo! you look amazing!

    xx

    www.aroundlucia.com
    www.aroundlucia.com

    OdpowiedzUsuń
  9. super fotki, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. i ja już też oberwuję ;-)

    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne zdjęcia, legginsy rewelacyjne!

    OdpowiedzUsuń
  12. thanks soooo much for your sweet comment! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. zajebiste fotki !:)

    ps. dodaję do obserwowanych i będzie mi bardzo miło jak też mnie dodasz ;P

    OdpowiedzUsuń
  14. Love the red hot jeans - rockin' look <3
    would you like to follow each other?
    A
    xx
    http://epiquemoi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Zapraszam do mnie http://etakmozebyc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. such awesome photos!!

    natalie
    http://lucyandtherunaways.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Thank you so much sweetie, already following you xo
    A
    xx
    http://epiquemoi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. nie ma to jak pepsi .. :)
    + obserwujemy? ;>
    + zapraszam na konkurs na moim fanpage, do wygrania ciekawe kosmetyki https://www.facebook.com/photo.php?fbid=204276886360427&set=p.204276886360427&type=1&theater

    OdpowiedzUsuń
  19. so pretty ! Love your blog !
    following you , hope you can follow us back
    xx,
    www.stylsiren.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Pepsi w szklanej butelce^^ Kiedyś uparłam się, że będę pić tylko taką :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. teraz niestety bardzo ciężko znaleźć :( może przez to bardziej ją cenie i lubię :D

      Usuń
  21. Świetne zdjęcia + zapraszam : )

    OdpowiedzUsuń
  22. Fun pictures :)

    following you,hope you can follow me back :)
    Xoxo

    http://seliej.blogspot.in/

    OdpowiedzUsuń
  23. SUPER post!!! these pics must go for a PEPSI advertisement! =)

    OdpowiedzUsuń

Thank you for your comment :D If you liked my blog follow me.
xoxo Kasia