sobota, 5 maja 2012

BorArt

Trochę mnie tu nie było, tym razem z przyczyn technicznych. Niestety powodem nie były liczne wyjazdy ani krótkie majowe wakacje (choć pogoda była doskonała). Przyczyną było malowanie. 
Oczywiście nie zostałam wałka na własność, ale i tak miałam krótkotrwałą możliwość zmiany profesji, przy czym odkryłam swój kolejny talent :D Dodatkowo bawiłam się w artystę i sięgając po pastele przyozdobiłam tył szafy.
Zdjęć w tym czasie zbyt dużo nie zrobiłam. Żałuję, że nie brałam aparatu na spacery nad jezioro. 
Jedynie podczas rodzinnego wyjazdu do Rogalina. Była to dobra okazja by sprawdzić obiektyw. 
Dodatkowo zajęłam się przerabianiem spodni i T-shirtu, ale to w kolejnym poście. 










Top: Reserved
Skirt: SH
Bag: SH
 A little bit I wasn't here, this time for technical reasons. I had a repair of the flat. 
I became an artist and reaching for the crayons, decorate the back wardrobe.
I took some pictures during the trip in Rogalin.

xoxo Kasia.







9 komentarzy:

  1. Ta torebka jest mega.
    Rysunek piekny

    OdpowiedzUsuń
  2. I really like your outfit, super cute girl :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz świetny blog wiesz? :) na pewno będe tu zaglądać częściej :) Obserwujemy? buziaki:***

    OdpowiedzUsuń
  4. lovely photos! I love your bag in there<3
    would you like to follow each other?
    A
    xx
    http://epiquemoi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastycznie. Podobają mi się Twoje okulary! :) Pozdrawiam. Może poobserwujemy się? ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. lovely outfit and photos! xx

    http://www.theprovocativecouture.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. thank you darling for the lovely comments - I'm following you now<3
    A
    xx
    http://epiquemoi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Thanks for the lovely comments! Love your pictures, maybe we can follow eachother?
    xo Vief
    www.theinspirinator.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Thank you for your comment :D If you liked my blog follow me.
xoxo Kasia