poniedziałek, 28 maja 2012

BobelCity

Nareszcie znalazłam czas, by tu zaglądnąć na dłużej i dodać zdjęcia. Ostatnio miałam dużo nauki i pracy (czasem żałuje ze nie studiuję dziennie, było by więcej czasu) 
W weekend zamiast na nudne wykłady poszłam z Sami i  Aguś na Stary Rynek w Poznaniu, robiłyśmy bąbelki  i pstrykałyśmy mnóstwo zdjęć. Dzięki :*

Finally found the time to add a post. Recently I had a lot of study and work.
At the weekend I went with Sami and Agus to the Old Market in Poznań. Thanks :*


Jacket: SH
Top: ZARA
Skirt: DIY and New Yorker
Shoes: Bershka



















Taka małą anegdota z życia, która mnie dręczy od jakiegoś czasu: Jeszcze rok temu byli moją rodziną, dziś są obcymi mi ludźmi. 
Szkoda, że ich straciłam. Mam nadzieje, że zyskam tym na sile, energii i motywacji. Ponieważ powinniśmy się otaczać osobami inspirującymi, a nie tzw.złodziejami dusz, którzy niszczą nasze marzenia.  


XOXO

63 komentarze:

  1. Super dziewczyny wyglądacie :)

    Adam,
    Zapraszam do mnie na konkurs :)
    Do zgarnięcia karta podarunkowa z Zary na 400zł.

    OdpowiedzUsuń
  2. great look. love the skirt!! <3

    http://therubberdoll.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Such lovely photos & style!

    Xoxo
    http://fashionismyonlydrug.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Awesome photos! It looks like you had a great time :)
    Thank you so much for stopping by & following!!!! I’m following you back now :)
    Unfortunately you haven't “bloglovin”, but if you decided to join it, please let me know, and we can follow each other there as well, it's much easier to keep in touch<3

    Have a nice week!

    x♥x♥

    "Dicas de saúde, beleza, e exercício físico"



    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thanks Maria.
      Ok, when I'll have, I'll let you know :D

      Usuń
  5. zdjęcia są świetne:D pięknie wyglądacie :)!

    OdpowiedzUsuń
  6. dziękuję pięknie za wizytę :))) bardzo mi się podoba zestawienie długiej bordowej spódnicy z krótką kurtką jeansową , fajnie razem zagrały , kurcze ja też jeszcze ni próbowałam robić ombre ...chyba wymaga to niezłej wpraw :P i ja z przyjemnością dodaję do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a co do wybielania spodni to nie można ich moczyć w wybielaczu całych tylko polewać z butelki najlepiej takimi zygzakowatymi ruchami i obserwować , każdy jeans łapie inaczej , te moje dosłownie po 3 minutach już zamoczyłam do wody

      Usuń
  7. what a nice place! i want to travel so bad. Your outfit is lovely, im following
    xo

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow, awesome combination with the spicy skirt and jacket. Lovely potos! ^_^

    OdpowiedzUsuń
  9. sliczne foto jak zawsze

    OdpowiedzUsuń
  10. awesome blog and ideas! Loved it! Come by and let's follow each other ;)! Stay in touch;) xx
    AB from angelasquared.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Hi there' You have such a nice blog . Mind following via gfc , blog loving , lookbook and even twitter ? i'd love to follow you back ! Love your skirt

    OdpowiedzUsuń
  12. Great post: I like these pictures so much!!
    What about following each other? Cosa mi metto???
    Win a Romwe dress +$50 freebies and a secret gift

    OdpowiedzUsuń
  13. Lovely photos, you're so funny.

    I am following you now, hope you'll follow me back!

    www.justgoshopping.net

    OdpowiedzUsuń
  14. gorgeous photo's!

    are we following yet?

    www.linlicious-style.nl

    OdpowiedzUsuń
  15. cudownie wygladasz w tej spodnicy! wogole bardzo fajnie tytaj :)

    obserwuje i zapraszam do siebie!

    www.fashionbynutka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajny zestaw. Podoba mi się spódnica, ma śliczny kolor. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Thank you for your comment on my blog dear!! I’m following you back!
    If you want we can follow also on bloglovin, fashiolista, google+, twitter and facebook?
    Come back soon to visit my blog: Cosa mi metto???
    Win a Romwe dress +$50 freebies and a secret gift

    OdpowiedzUsuń
  18. I like these photos so much! So sunny and energetic! :) <3


    From Finland, with ♥,
    curiousnoora.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. like your blog!
    keep posting and go for it!!

    XO

    OdpowiedzUsuń
  20. cute pics
    http://shana-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. yay!! Started following you too! Thanks for coming by before! We have a very cool giveaway going on. I think you'd really like it! It's perfect for the summer!

    OdpowiedzUsuń
  22. hi,nice blog!follow us if you like our blog and we will follow you too!
    http://s4sisterstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. really nice pic !!! :D
    what about to follow each other?
    xx
    Veronica
    http://in-the-jungle-of-fashion.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  24. great pics! :)

    http://alovelystyle.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  25. piękne zdjęcia i czerwona spódnica genialna :)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  26. ja tez tam bylam w tamten weekend!!!Pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  27. wow, świetne zdjęcia !! :D i kiecka :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Great skirt!!!

    http://themadcreationist.blogspot.it/

    Kisses from Italy

    Giuseppe

    OdpowiedzUsuń
  29. hi :) these is a relly lovely blog my dear! I love also your looks I love the red and your jeans jacket!
    I follow you if you want follow me back :)
    http://lostintheclothing.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  30. Awesome pictures!!! I can see you had a lot of fun!!! =)

    Ur outfit is just perfect! =)

    OdpowiedzUsuń
  31. Nice pics and cool outfits, this red skirt is to die for !!

    OdpowiedzUsuń
  32. hey dear,
    great blog
    want to follow each other?

    :)

    http://kleiderhauli.blogspot.de

    OdpowiedzUsuń
  33. spódnica jest świetna, ma rewelacyjny kolor. ślicznie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  34. Thanks for your comment! Let's follow each other XXX

    OdpowiedzUsuń
  35. Your outfit is awesome! I fall in love with your red skirt and I think your denim jacket and the shoes goes perfectly with it! The outfit of your friend is great, too!! Thumbs up! Beautiful pictures!

    Hope you visit me on my Blog
    fashionobsession-mieni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. The red skirt is divine,

    Gorgeous photos.

    Hope you can visit my blog sometime, I'd love to know what you think <3
    Sophie xo

    sophie-mayanne.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  37. Świetna maxi spódnica. Bardzo pasowałyby mi do tej stylizacji czerwone lenonki zamiast aviatorek.

    OdpowiedzUsuń

Thank you for your comment :D If you liked my blog follow me.
xoxo Kasia