piątek, 13 kwietnia 2012

Kaja-Półwiejska

Znowu brakło mi czasu na umieszczenie postu. Byłam z Kaś w "Kaja" tusz przed świętami Wielkanocnymi, a dziś już piętek.
 Kilka rzeczy się zmieniło.
Zaplanowałam wakacje, już nie mogę się doczekać. Kupiłam skórzaną kurtkę, którą było ciężko znaleźć. Zdałam dwa trudne egzaminy. Kupiłam obiektyw, który muszę wypróbować(jeśli ktoś chętny to pisać:) ). No i spotkałam całą rodzinę podczas świąt.
Jeśli chodzi o Czwartek Wielkanocny  to spędziłam go z Kaś w "Kaja" na ul.Półwiejskiej naprzeciw Browaru. Trochę tam posiedziałyśmy i porobiłyśmy kilka zdjęć. 





Na koniec pytanie: Gdzie mieszczą się te drzwi???

12 komentarzy:

  1. Wnętrza świetne, bardzo ładne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne zdjęcia <3 uwielbiam twój kolor włosów *...*

    http://everyday-human.blogspot.com/
    zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Jeśli chodzi o rudzielca, to niestety nie ja, to moja kumpela ma tak genialny kolor :)

      Usuń
  3. Pierwsze zdjęcie podoba mi się najbardziej- takie klimatyczne! :)
    Pozdrawiam kochana i zapraszam do siebie! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. piekne drzwi! nie mam pojecia gdzie sie znajduja, dzieki za wizyte u mnie i komentarz, milego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudne te drzwi! u mnie ich nie ma a szkoda:(
    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  6. gdzie są te drzwi???!!!! nie wiem:( a chciałabym wiedzieć:)

    OdpowiedzUsuń

Thank you for your comment :D If you liked my blog follow me.
xoxo Kasia