poniedziałek, 23 kwietnia 2012

Coffee.Café.Caffè.

Kawa jest jak pocałunek
subtelna, intrygująca i zawsze inaczej smakuję. 
hm...Jestem totalną miłośniczką kawy, najlepsza jest pita w dobrym towarzystwie lub przy książce/magazynie. Uwielbiam jej różnorodność smaków i to jak poprawia mi nastrój. Dlatego właśnie musiałam jej poświęcić małego posta. 






 A czy i Wy lubicie? Gdzie lubicie ją pić? 
W jakim towarzystwie? I oczywiście jaką kawę lubicie najbardziej? 
Do you like coffee? Where do you like to drink? With who?
And of course what kind of coffee do you like most?

13 komentarzy:

  1. po wiedeńsku najlepsza *.* najlepiej się ją pije w keksie ze znajomymi :D

    OdpowiedzUsuń
  2. I'm loving your blog girl, I'm your newest follower! I hope you'll follow me back and we can keep in touch. I love discovering new blogs!

    Sarah xoxo
    http://pandorasboxblog.com

    OdpowiedzUsuń
  3. great! :)

    http://themadcreationist.blogspot.it/

    Giuseppe

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam każdą kawkę!!:D mmm

    OdpowiedzUsuń
  5. No I got a craving for coffee.=) Not good in the middle of the night.

    http://kashaysblogg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. piękne pierwsze zdjęcie ;) ja też uwielbiam kawkę ;) mniam - piję ją bo poprostu jest przepyszna!! Pozdrawiam M.

    OdpowiedzUsuń
  7. Tez uwielbiam:)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie:)
    www.saymejustine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Great pictures!!
    I love cappuccino!!!)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie piję kawy:) Ale wygląda smakowicie na Twoich zdjęciach:)

    OdpowiedzUsuń

Thank you for your comment :D If you liked my blog follow me.
xoxo Kasia